Mirjam.reislogger.nl

Foto’s:
146

Over mij

Ik ben inmiddels gescheiden en heb een zoon van 19 en 2 dochters van 23 en bijna 25 jaar oud.  Ik houd van lekker eten en een drankje met lieve mensen om me heen.Naast mijn baan als salarisadministrateur ben ik vanaf april bezig met de opleiding voor "Holistische LeefstijlCoach" wat ik ontzettend leuk en interressant vind. Verder vind ik het heerlijk om te ontspannen met muziek, lezen, wandelen, fietsen en yoga. Ik ben dan ook graag buiten maar wel het liefst als het mooi weer is. Op vakantie zijn is dan voor mij ook de ultieme ontspanning.

Over mijn reis

Na vorig jaar voor het eerst alleen op reis geweest te zijn geweest heb ik nu een singlereis geboekt naar Vietnam. Azië heeft vorig jaar toch wel mijn hart veroverd en Vietnam stond hoog op mijn verlanglijstje

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.