Mirjamgoesvietnam

17 december 2017 - Etten-Leur, Nederland

Voorbereidingen

Inmiddels alweer 4 maanden geleden dat ik een single reis geboekt heb naar Vietnam. En nu is het bijna zover! Het was een tijd spannend...gaat ie wel of gaat ie niet door. Niet dat ik er mezelf druk over maakte maar vooral omdat iedereen er naar vroeg heb ik daarom 6 weken geleden toch maar eens gebeld. En jahoor hij ging sowieso altijd door. Toch nog maar eens tegen mijn vriendin gezegd die had aangegeven misschien wel mee te willen. En de volgende dag belt ze op dat ze ook geboekt heeft. Hoe leuk is dat😊
Inmiddels hebben we de visums geregeld, ik een grote koffer mogen lenen van mijn zus, omdat mijn eigen koffer op dit moment in Barcelona is bij Teun, en afgelopen vijdag wat spulletjes gekocht in het centrum. En na mijn laatste schooldagje voor dit jaar in Amersfoort gisteren, wordt het vandaag dan toch wel tijd om thuis orde op zaken te stellen en mijn koffer te gaan pakken. Ik heb er zin in!

1. Dimphy:
    Spannend Mirjam! 😜
  2. Peggy:
    Hey Mirjam en Dimphi,

Wat gaaf zeg!!! Ik wens jullie een geweldige reis en heel veel plezier 😘
  3. Marjan:
    17 december 2017
    Hey Mirjam ik had je net willen bellen wanneer je vertrekt. Begrijp dat Dimphi ook meegaat. Gezellig! Hoop dat jullie een hele leuke Vakantie hebben. Kijk nu al uit naar je volgende verhaal!
  4. Harriët:
    17 december 2017
    Ik kijk nu al naar je blogs uit !! En wat fijn dat je dit samen met Dimpy gaat doen...... Have fun girls Xxx
  5. Arjen:
    17 december 2017
    Heel veel plezier meiden. Hoop dat de reis jullie alles brengt wat je goed kunt gebruiken. Liefs Arjen
  6. Kelly:
    17 december 2017
    Spannend zeg. De laatste voorbereidingen. Ik wens jullie heel veel plezier en geluk. Lekker genieten samen.
  7. Grietje:
    18 december 2017
    De dames op stap, als dat maar goed gaat....😘
    Geniet ervan Mirjam en Dimphy!
  8. Diana:
    20 december 2017
    Veel reis plezier Mirjam en Dimphy. Dat het 'n onvergetelijke vakantie mag worden voor jullie samen. 😘